Hinnasto ja vuokraus

HINNASTO 1.1.2023 alkaen

KAUSIMAKSUT:

Kaikki lajit - agilityssa edellyttää Ragitin lisenssiä:
Vuosimaksu 12kk kalenterivuosi: 440€ kertamaksu, tai osamaksulla 40€/kk (edellyttää sitoutumista kalenterivuodeksi)
1kk (yksittäinen kuukausi): 55€

Nuorisohinnat -50% yllä olevista hinnoista. (Nuorisojäsenyys on voimassa vielä sinä vuonna kun täyttää 18v.)​

Agility ilman Ragitin lisenssiä:
Vuosimaksu 12kk kalenterivuosi: 660€ kertamaksu, tai osamaksulla 60€/kk (edellyttää sitoutumista kalenterivuodeksi)
1kk (yksittäinen kuukausi): 75€

Nuorisohinnat -10% yllä olevista hinnoista. (Nuorisojäsenyys on voimassa vielä sinä vuonna kun täyttää 18v.)​

KERTAMAKSUT:

Kertamaksulla saa osallistua ryhmätreenivuorolle, avoimelle vuorolle tai kaverina harrastemaksun maksaneen kanssa samalle vuorolle.

10€/kerta/jäsen (agilityssa edellyttää Ragitin lisenssin)
20€/kerta/ei-jäsen (agilityssa ilman Ragitin lisenssiä)

Lyhytkurssit ja tapahtumat hinnoitellaan erikseen.

KENTTÄVUOKRAUS:

Esimerkiksi ulkopuolisen valmentajan kanssa. Kyseessä on tuntihinta, joka on riippumaton vuorolle osallistuvien määrästä.
- arkisin klo 8-17: jäsenet 10€/h (harrastemaksu maksettuna), muut 25€/h
- viikonloppuisin, arkipyhinä ja arki-iltaisin: 55€/h/kenttä

MUUTA: Sotkusakko 10€

ULKOPUOLINEN VUOKRAUS:

Hinta: arkisin 8-17: 25€/h/kenttä, viikonloppuisin, arkipyhinä ja arki-iltaisin: 55€/h/kenttä

Varaaja katsoo kalenterista (linkki vasemmassa reunassa) vapaan ajan ja tekee Google-lomakkeella varauspyynnön RKK:lle. Varauspyynnön mukana toimitetaan kuitti maksusta (lomake edellyttää kirjautumisen, jotta liittäminen onnistuu). Vuokraus maksetaan ennakkoon RKK:n tilille FI58 8000 1701 4145 43 viitteellä 40235. Varauspyynnön saavuttua, RKK:n edustaja tekee kalenterivarauksen ja toimittaa oven avausta varten tarvittavan Pindora-koodin ohjeineen varaajalle.

Koko hallin vuokra: hinta neuvoteltavissa, pyydä tarjousta