Jäsenhakemus

Rovaniemen Käyttökoiran jäseneksi liitytään Suomisport palvelussa. Liity jäseneksi seuraavasti:

1) Luo itsellesi tunnus Suomisport palveluun

Jokainen seuran jäsen tai jäseneksi haluava henkilö luo itselleen tunnuksen Suomisport-palveluun (mikäli ei jo ennestään omista tunnuksia kyseiseen palveluun). Jokainen seuran jäsen myös itse ylläpitää omat tietonsa Suomisportissa. Linkki ohjevideoon alempana tällä sivulla.

2) Valitse itsellesi sopiva jäsenluokka alla olevista vaihtoehdoista

Klikkaamalla jäsenluokan linkkiä, haet Rovaniemen Käyttökoirat ry:n jäsenyyttä ja hyväksyt seuran säännöt. Seuran sääntöjen mukaisesti seuran hallitus käsittelee kaikki jäsenanomukset. Jäsenmaksu maksetaan Suomisportissa.

Vuosijäsen

Nuorisojäsen

Perhejäsen

Suomisport

Suomisport on Olympiakomitean tuottama koko urheiluyhteisön, nykyaikainen ja helppokäyttöinen digitaalinen urheilupalvelu.

Suomisportista on käytössä ilmainen mobiilisovellus. Sovellus on ladattavissa:​

Google Play:stä

sekä

App Store: sta

Suomisport palvelusta on hyviä ohjevideoita tarjolla. Linkit seuraavassa.

Mikäli sinulla on ongelmia Suomisport-tilin tai palveluun kirjautumisen kanssa, ota yhteyttä Suomisportin asiakastukeen. Rovaniemen Käyttökoirat ry:n toimintojen osalta ole yhteydessä jäsensihteeriin jasensihteeri.rkk@gmail.com

Jäsenmaksun maksaminen

Jäsenmaksu ja liittymismaksu maksetaan Suomisportissa jäseneksi hyväksymisen jälkeen.

JäsenluokkaJäsenmaksuLiittymismaksuYhteensä
Vuosijäsen30 € 20 €50 €
Perhejäsen15 €20 €35 €
Nuorisojäsen (alle 18v)15 €20 €35 €

- Nuorisojäsenmaksun voi maksaa vielä sinä vuonna, jonka aikana täyttää 18v.

- Perhejäseneksi voi liittyä saman perheen jäsen silloin, kun joku toinen perheestä on vuosijäsen tai ainaisjäsen.

- Yhdistyksen tilaisuuksissa on voimassa yhdistyksen tapaturmavakuutus alle 21-vuotiaille jäsenille.