Tervetuloa Rovaniemen Käyttökoirat ry:n kotisivuille!

RKK:n jäsenenä on mahdollista harrastaa useita eri koiraharrastuslajeja. Lisäksi tarjolla on vaihtelevasti esim. perus- ja arkitottelevaisuuteen liittyviä kursseja, pentukursseja ja temppukursseja.

Yhdistys järjestää epävirallisia ja virallisia kilpailuita ja kokeita, koulutuksia, näyttelyitä ja muita tapahtumia, myös yhteistyönä toisten koirakerhojen kanssa.

Yleistä tietoa yhdistyksen toiminnasta löydät täältä ja usein kysyttyjä kysymyksiä täältä.

Tule mukaan koiraharrastusten pariin

Hae kerhon jäsenyyttä täyttämällä jäsenhakemuslomake ja maksamalla jäsenmaksu+liittymismaksu yhdistyksen tilille. Harrastemaksulla saa oikeuden käyttää kerhon tiloja ja välineitä. Ohjattuihin harjoituksiin on lupa osallistua heti jäsenyyden alettua, mutta seuraavaa kalenterivuotta varten ohjattuihin harjoituksiin osallistumiseksi tulee kerätä lisäksi talkoopisteitä.

Vuoden 2021 alussa astuu voimaan monia RKK:n toimintaan liittyviä periaateuudistuksia. Tietojen päivitys nettisivuille on vielä kesken.

Tulevat kilpailut ja koulutukset

[1-10] [11-20] [21]
Nosework epikset (14.3.2021)
Mätsäri (14.3.2021)
Nosework epikset (18.4.2021)
Mätsäri (6.6.2021)
Kv näyttely (12.-13.6.)

______________________________________

Ajankohtaista

Rovaniemen kaupunki on määrittänyt RaKKi-areenalle osoitteen: Suopunki 2, 96440 Rovaniemi
RKK on kerännyt voimassa olevista koronaohjeistuksista koosteen, jonka periaatteita kunkin tulee noudattaa parhaansa mukaan. Linkki ohjeisiin löytyy uutista klikkaamalla.