Idealaatikko

Onko sinulla idea, jolla voitaisiin saada parannuksia aikaiseksi? Jaathan sen meille!

Kaikki tällä lomakkeella lähetetyt ideat luetaan ja käsitellään hallituksessa. Ideat laitetaan myös tänne nettisivuille muidenkin nähtäväksi ja kommentoitavaksi.

Idealaatikon avulla pyritään saamaan RKK:n toiminnasta kiinnostuneilta nousevat hyvät ja tuoreet ehdotukset kuuluviin. Kynnys pyritään pitämään mahdollisimman matalana, ja ajatuksia onkin nyt mahdollista jakaa myös nimettömänä.

Mikäli lähettämäsi idea ei tunnu nyt ottavan tuulta alleen kovin nopeasti, voit silti olla varma, että kaikki ideat on huomioitu, ja olemme kiinnostuneita kuulemaan ajatuksiasi jatkossakin! Kaikki vastaanotettu palaute kertyy muistiin ja esitettyjä ideoita voidaan mahdollisesti hyödyntää myöhemmin jossain yhteydessä.

Jos ideasi on kuitenkin virallinen aloite yhdistyksen kokousta varten, lähetä se hallitukselle suoraan sähköpostina.

Vastaanotetut ideat

2 kommenttia. Viimeisin kommentti jätetty 16.7.2019

Oletko samaa tai eri mieltä jostakin jo vastaanotetusta ideasta? Jätä tähän kommenttisi/ kannanottosi. Voit myös jatkaa ideointia eteenpäin.

Jättämällä yhteystietosi kommentin loppuun, annat mahdollisuuden yhteydenottoon, mikäli kommenttisi herättää jatkokysymyksiä.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.