RKK:n harjoitteluhallit

Katuosoite on Pahtajakuja, 96400 Rovaniemi, löytyy helposti mm. Google mapsista. Keskustasta reitistä riippuen 15-20 km etelään päin.

Lyhyempi reitti n 15 km:

Kaupungista Pöykkölään ja Pöykkölästä käännytään maatalousoppilaitoksen kohdalta Tervolaan päin. Ajetaan suoraan n. 10 km jonka jälkeen kääntyy oikealle (vähän ennen risteystä on p-paikka oikealla puolella tietä vaaran päällä). Tienviitassa lukee Pahtajarannantie. Siitä oikealle ja heti uudestaan oikealle.

Pidempi reitti vajaa 20 km:

Nelostietä pitkin ajetaan etelään päin ja käännytään Valajaskosken kohdalta vasemmalle. Ajetaan suoraan kunnes vastaan tulee T-risteys, josta vasemmalle ja taas suoraan n 3,5 km, jonka jälkeen mutkan kohdalla kääntyy tie vasemmalle, halli on heti käännyttyäsi oikealla.

Agilityhalli on n. 400 neliöä (20 m x 20 m) ja siinä on yhdessä nurkassa vessa vesipisteineen. Halli on lämmin ja pohjana on keinonurmi. Käytössämme on myös samassa rakennuksessa oleva pienempi halli, jossa on mahdollisuus pitää muiden lajien harjoituksia.

Jäsenet voivat varata vapaita harjoitusvuoroja kummallekin hallille sekä kummallekin Vaihdekadun kentistä, katso ohjeet RKK:n foorumilta(näkyy vain foorumille rekisteröityneille jäsenille).

Hallisäännöt

-Ilmoita koulutusohjaajalle, mikäli et pääse treeneihin
-Koirasi tulee olla rokotettu Suomen Kennelliiton ohjeistuksen mukaisesti
-Koulutusohjaajat tarkistavat jokaisen ryhmäläisen hallimaksun, hallilla on lista maksaneista
-Avainkäyttäjä varaa vapaan vuoron RKK foorumin varauslistasta (se on ainoa vuorojen varauspaikka, hallilla ei ole kalenteria)
-Ulkoiluta ja lämmittele koirasi hyvin ennen halliin tuloa, pidä kuitenkin hallin ympäristö siistinä. Kerää koiran jätökset talteen myös kuntopolun välittömästä läheisyydestä.
-Puhdista heti, jos koirasi tekee tarpeet halliin tai esteisiin, --> pesuaineet löytyvät sankosta hallin laidalta
-Siivoa omat jälkesi
-Varaa mukaan sisäkengät ja jätä ulkokengät oven viereen niille varatulle paikalle, myös koirasi tassut olisi hyvä pyyhkiä ennen keinonurmelle tuloa; varaa siis pyyhe mukaasi
-Agilityesteet siivotaan aina käytön jälkeen takaisin hallin reunamille
-Jos koirasi käyttäytyy aggressiivisesti muita koiria tai ihmisiä kohtaan, pidä koirasi kytkettynä koko treenien ajan (esim. pitkä liinahihna)
-Älä käy hallilla juoksuaikaisen nartun kanssa
-Älä tupakoi hallissa
-RKK:n järjestämät yleiset tapahtumat, kuten vierailevien kouluttajien kurssit, menevät harjoitusvuorojen edelle
-Avainkäyttäjä: huolehdi ovi lukkoon lähtiessäsi
-Valot syttyvät sekä ulko-oven molemmilta puolin
-Treenirauha: tule halliin vasta, kun oma ryhmäsi alkaa
-RKK:n hallitus varaa oikeuden muuttaa hallisääntöjä tarvittaessa

-Jos olet maksanut kuukauden hallimaksun, etkä voi jostain syystä harjoitella kyseisenä kuukautena, on sinun mahdollisuus siirtää hallimaksu toiselle kuukaudelle/maksu palautetaan. Asiasta on ilmoitettava viipymättä RKK:n rahastonhoitajalle. Hallitus käsittelee palautukset/siirrot tapauskohtaisesti.
-Vapaita vuoroja voi varata 1 tunti per henkilö. Jokaisella jäsenellä voi olla kerrallaan yksi voimassa oleva varaus.
-Mainitkaa varauksessanne seuraava, jos varaatte ajan ryhmälle: Esim. "Jani varaa xx.xx.2011 ryhmälle (ryhmän nimi) la klo 8.00-9.30." eli ryhmäharkoille voi varata pidemmän ajan.